Welkom bij L-Bros | GRATIS VERZENDING VANAF €15

translation missing: en.general.language.dropdown_label

0 Cart
Added to Cart
    You have items in your cart
    You have 1 item in your cart
      Total

      A: Om jullie als klanten zo snel mogelijk antwoord te kunnen geven op jullie vragen hebben wij alle veelgestelde vragen even op een rijtje gezet! Als u het antwoord op uw vragen hier niet kan vinden, neem dan contact met ons op via onze contactpagina

      Q: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

      Wij streven om uw bestelling binnen 3 dagen op de post te doen. U zult een notificatie ontvangen wanneer de bestelling is verzonden en hierbij zult u ook een track en trace code ontvangen. Bij vertraging van uw bestelling zullen wij ook contact met u opnemen! Voor verdere toelichting kunt u altijd contact met ons opnemen of ons verzendbeleid bekijken.

      Q: Kan ik mijn bestelling retourneren?

      A: Jazeker! Je bestelling bij L-Bros kan je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit zal op kosten van de klant gebeuren. Zodra de schoenen (in originele verpakking en zonder gebruiksporen) door ons zijn ontvangen zal er een terugbetaling plaatstvinden. Bij deze terugbetaling worden de initiële verzendkosten ook niet terugbetaald. Voor meer informatie, lees ons retourbeleid hier.

      Q: Mijn geld is gerestitueerd maar ik heb het nog niet ontvangen, wat nu?

      A: Vrees niet! Als het bedrag van onze kant is gerestitueerd kan het altijd een aantal werkdagen duren voordat u het bedrag retour ontvangt. U zult van ons altijd een mail krijgen wanneer het bedrag gerestitueerd is, vergeet ook niet uw spam te checken voor deze mail. Als u toch bang bent dat er iets mis is gegaan kunt u altijd contact met ons opnemen!

      Q: Mag ik mijn bestelde schoenen passen?

      A: Gezien het feit dat de producten die we aanbieden exclusief zijn en we onze klanten alleen gloednieuwe producten willen verkopen moeten de schoenen netjes blijven. De schoenen aanpassen is wel toegestaan, zolang er geen gebruikssporen zichtbaar zijn. Dit betekent dus dat we het afraden om op de schoenen te lopen als je ze past (kan de schoen kreuken). Zolang de schoenen in goede staat geretourneerd worden is het dus gewoon toegestaan de schoen voorzichtig aan te passen. Past de schoen niet? Dan kunt u hem gewoon terugsturen! Check ons retourbeleid voor de voorwaarden van een retour!

      Q: Kan ik mijn schoenen ruilen voor een andere maat?

      A: Ja, dit kan in principe altijd, mits de schoen in deze maat bestaat. Wel moet gezegd worden dat de prijs van de schoen dan kan variëren met de initieel gekochte schoen. Dit kan goedkoper of duurder uitvallen en hierdoor kan het dus zo zijn dat u geld terug krijgt of geld bij moet betalen. Als u een schoen wilt ruilen kunt u contact met ons opnemen via onze contactpagina. Hierna kunt u een retour aanmelden en de nieuwe schoen bij ons bestellen. Zodra wij de schoen in goede orde hebben ontvangen zullen we een terugbetaling doen. In essentie is het ruilen van een schoen dus hetzelfde als een schoen retourneren en de nieuwe maat bestellen. Belangrijk is wel, als de gewenste maat niet direct op voorraad is, is retour na het ruilen niet meer mogelijk. Schoenen op aanvraag kunnen namelijk niet geretourneerd worden.

      Q: Is het mogelijk om mijn bestelling op te halen?

      A: Dit is zeker mogelijk en dat vinden wij ook alleen maar leuk! Persoonlijk contact met onze klanten vinden wij namelijk top. Om uw bestelling op te halen kunt u een afspraak maken door na het voltooien van uw bestelling contact met ons op te nemen via onze contactpagina. Dan kunnen we samen een geschikte tijd zoeken wanneer u de bestelling kunt ophalen! Vergeet niet bij het uitchecken aan te geven dat je de bestelling graag op locatie ophaalt in plaats van thuis bezorgd te krijgen.

      Q: Kan ik schoenen in een fysieke winkel passen?

      A: Ja, dit kan. Als u schoenen komt ophalen bij ons is er ook de mogelijkheid om ze, net als bij een online bestelling, voorzichtig aan te passen.

      Q: Wat als mijn maat niet op voorraad is?

      A: Niet gevreesd! Is uw maat niet op voorraad, kunt u altijd contact met ons opnemen of een aanvraag voor de schoen doen via onze Request a sneaker page! Wij zullen u dan een prijsindicatie geven en na toezegging het paar schoenen voor u regelen.

      Q: Hoe gaat het proces van "Request a sneaker" in zijn werking?

      A: In principe wijst het formulier op de request a sneaker pagina zichzelf. Vul uw gegevens hier in en geef aan naar welke schoen je op zoek bent. Hierbij zult u ook een maximaal budget aan moeten geven. Laat u dit niet afschrikken, het maximale budget is niet per se het bedrag dat het gaat kosten. Als wij het goedkoper kunnen regelen voor u zal de prijs dan ook lager uit kunnen vallen. Wees dus niet te conversatief met dit budget aangezien de kans dan ook aanwezig is dat het voor die prijs niet geregeld kan worden. Dan loop je de schoenen dus mis! Wanneer wij de aanvraag ontvangen zullen we op zoek gaan en een prijsindicatie sturen, als u akkoord gaat met deze prijs kunt u de schoen bestellen en zullen we de schoen voor u regelen. We zullen u ten alle tijden op de hoogte houden van de levering van de schoen. Zodra u de schoen binnen hebt, kunt u de aangevraagde schoen helaas niet retourneren.

      Q: Ik heb schoenen aangevraagd via "Request a sneaker" maar ze passen niet, wat nu?

      A: Zoals aangegeven in ons retourbeleid, zijn schoenen die op aanvraag zijn bemachtigd niet retourneerbaar. Als de schoen toch echt niet past, kunt u contact met ons opnemen en kunnen we samen naar een oplossing sturen! Toch raden wij aan om zeker te zijn van uw maat voor u schoenen op aanvraag bij ons koopt! 

      Q:  Kan ik betalen met iDeal?

      A: Ja, iDeal is een van de beschikbare betaalmethoden. Ook kunt u betalen met VISA, Mastercard, American Express, Maestro, Bancontact, Shop paym Apple Pay en Google Pay. Als u met cash wil betalen is dit ook mogelijk, in plaats van het plaatsen van een bestelling via onze site kunt u dan contact opnemen met ons via instagram DM (@lbrosofficial). Hier kunt u dan aangeven dat u de bestelling wil ophalen en met cash wilt betalen.